Månaderna går fort!

2011-05-20 @ 15:50:30
Shit det är snart 1 månad som jag skrev sist.
och varför det har tagit lång tid är för att justin badade min älskade telefon i vatten (dvs badkaret)
sen har man haft fullt upp med jobb, allt inför att bli mamma igen och så har det varit.

nu börjar vi närma oss min födelsedag oxå shit 26år hehe känns som man tog studenten igår typ
men jag skall gå ut och äta med min familj den 26 på texas longhorn vi var 15pers först men nu är vi bara 9st tråkigt för jag ändrade datum för att få med alla men men det brukar vara så jag räknar inte med alla fulla skaran skall komma alls när det gäller fester eller bio eller något för det är alltid någon som avbokar, nog om det. jag skall ändå ha trevligt och deppar inte för det.

Nu är det ca 1månad kvar på jobbet sen går jag på föräldrarledighet :P känns som jag nyss inte var gravid, justin längtar som en tok och det är fortfarande mycket som skall fixas tex barnvagn fast vi har redan bestämt oss för att det skall bli en bugaboo och det är massor saker till nu behöver man inte vara så noga som man var till justin för då behövde man ha allt. nu tar man en dag i taget.


Nej nu skall jag packa ihop och röra mig hemåt för att se om jag får hem justin :)


//Puzzzzzzzzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback