Så irriterad!

2011-06-23 @ 15:45:06
Idag när jag sätter mig på bussen till jobbet så det första jag gör är att bara koppla av men det håller inte länge för efter någon station så kliver det en kille på bussen och sätter sig bakom mig, fine det gör inget men den J*veln han tuggar tuggummi för alla på bussen och jag blir mer & mer irriterad och tillslut vänder jag mig om och säger nu får du sluta tugga tuggumi för alla på bussen, han slutade tack för det, (visst jag kännde mig elak men det gick inte längre)

Ja det är inte det hela innan motorvägen kommer det på två tjejer med någon mini hund svart med långa ben och hunden skäller på allt och lyssnar inte alls på hon som säger till hunden till slut ber hon om ursäkt och säger att hon är hundvakt.
jaja det är inte hennes fel att hunden håller på var det någon som sa, det roliga var att det var en man som sa då att du får be ägaren att kanske ta den på någon lydnadskurs för sådär skall inte hundar bete sig dem skall inte ligga över någon i familjen i ragordning utan den skall vara en hund och ingen daltande bebis.
Hon Tackade för förslaget och vågade knappt titta på någon (synd om tjejen) Men det samma dök upp för mig om nu hunden är 4-5år varför börjar man inte tidigt med att få den att sitta och ligga och lyssna? är det inte försent när den är så gammal?
Det Värsta var nog för tjejen som satt där och inte visste vad hon skulle göra.
För mig kanske det bara är jobbigt att höra på skällandet men det går över så fort dem går av eller jag går av.




Så min morgon började med mycket ljud/oljud men men det kanske är lika bra att vänja sig snart har jag en gråtande bebis hemma haha


//Puzzzzzzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback