Frustrerad och mer frustrerad

2011-06-06 @ 20:59:23
det är vad man kan bli på sin son ibland :( alla föräldrar blir det och ibland har man bara lust att sälja han på blocket.
Han hittar på saker för att få vara uppe längre och säger pappa sa att jag fick titta på film, hum ingen av oss har sagt det och då bryter killen ihop och drar ut mer på tiden och efter 10min springer han till sängen och säger jag gick och la mig på en gång så nu får jag titta på film, ibland vill man bara skratta åt han och ibland har man själv bara lust att lägga sig ner och gråta och värmen gör det värre att man inte orkar något.


Men nu skall man sluta vara frustrerad och bara njua av denna äckliga värme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback