En riktig familjedag :)

2011-06-11 @ 22:59:21




Vi började dagen med att gå upp tidigt för att vi skulle åka och titta på barnvagn
kl 09:30 befann vi oss vid odenplan och tittade på en svart röd bugaboo så vi slog till :)
Nu har vi ett bekymmer mindre dvs :P
Sen åkte vi till Sickla och åt lite frukos/brunch :) Justin åt pannkakor och sen gick vi och titta lite i affärer och sen började våran bio Kung Fu Panda 2 :)
Justin har tjatat länge på att han skall se den och nu gjorde vi det, visst han hade lite svårt att sitta still men han gillade den.

Efter bion åkte vi in till stan för rickard skulle köpa några saker och vi passade även på att gå i hötorgshallen och titta men vi hittade nada (så Rickard skulle köpa jordgubbar och han kom tillbaka med 5lådor men tyvärr inte bra jordgubbar) men vi tog ut dem som var ok och vi bakade jordgubbspaj och gjorde pastasallad till middag.

Nu håller jag på att svettas bort och jag känner mig konstig i halsen och febrig men jag hoppas det ger med sig tills imorgon.


//Puzzzzzzzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback