Spa som gäller idag!

2011-04-14 @ 10:18:29

idag skall det bli spa för mina fötter.
det är lätt att man glömmer bort dem som bär på en hela livet hehe
Så idag blir det fisk spa där man sätter ner fötterna till fiskar som äter upp död hud på fötterna och benen.
Nu har jag inte filat mina fötter så nu får vi se om dem gör något underverk (vilket jag hoppas)

Shit tiden går fort att man knappt hinner med hemmet eller vardagen alls, jag är så trött på kvällarna att jag lätt skulle kunna somna kl 19 och sova hela natten.
Så Rickard tycker jag är super tråkig ibland, men men det bästa är att man har något att klaga över att jag gräddar hela tiden och det tar på krafterna.
Men snart är vårat barn här bara 4månader kvar, vi var ju på ultraljud den 8/4 och denna gång kunde hon fortfarande inte se att det var en kille så nu får vi en bebis tjej om det inte ploppar ut en kille i Aug.

Nej nu skall jag bara njuta av dagen och hoppas den blir mysig.
sänder bilder sen till bloggen :D


//puzzzzzzzz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback