veckan som har gått!

2010-09-05 @ 22:26:21
Denna vecka har man legat hemma sjuk men i lördags var jag tvungen att gå ut för at handla saker till justins dagis regnkläder osv (specellt nu när det svenska höst vädret kommer)
Vi träffade Camilla & Toffe och Mormor Eva i forum så det blev lite shopping och lite fika innan vi åkte hem för att få besök av syster och systerdotter Ängla :D All lek slutade med att Justin åkte med dem hem och sov.
och idag har vi varit hemma hos pappa , fast ingen pappa eller gugge var hemma så vi barn passa på att äta mat själva.
Jag fick även prata med Becccs nya pojkvän :D och han har snart fått godkänt han skulle först fixa en bra vattenpipa till mig hahha.
Nejdå han var jätte trevlig och jätte snäll så bekki du behöver ej vara rädd längre :D


Nu vill jag att denna vecka skall gå för på torsdag kommer min syster över på middag och sen är det tjejkväll på Lördag :D:D:


Tack Lelle & Matte för ni hade Justin //Puzzzzzzzzzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback