Mycket eller lite?

2010-10-21 @ 12:55:35
Mycket som händer månag som fyller år och mycket att fixas inför hösten vintern.
Kläder skall shoppas vinterskor skall shoppas.  vad mer behövs?
Städning och rensing av lägenheten behövs och det går väl ok med det :P (dvs det går framåt)

Justin pratar nu bara om en sak och det är att det skall bli fredag för då kommer hans älskade Farmor och hämtar han på dagis och han skall sova där och ha fredags mys (man finns verkligen inte med på listan) Men jag var själv Farmor gris hehe.


igår övningskörde jag & Rickard i ca 45min :P det går framåt och nu börjar jag hitta och känna mig hemma i bilen :P så nu gäller det att köpa en teoribok av nyare modell :P


//puzzzzzzzzzzzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback