Uppdatering för Twilight Fan Event! Vad är respekt och vad är respekt.

2010-06-24 @ 23:21:28



Nu skall jag bara göra en klarhet i det hela.
Jag har inget emot att folk skrek eller visade sin lycka genom att skrika under korta stunder.
Det är självklart man skall vara glad över att dem kom till Sverige och gjorde detta för oss svenska fans eller kanske mer Nordiska fans.  Men under en intervju så ränkar man med att det skall vara tyst och att man skall kunna höra något. (men som sagt det var bara min åsikt)
Jag har själv varit 14år och har själv träffat mina största idoler men jag har aldrig varit med om något liknade.


Tack alla för alla söta kommentarer som har rullat in :D
Även ris och ros :D


//Puzzzzzz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback