Twilight Goodiebag!

2010-07-01 @ 14:08:20




Detta är Twilight Goodiebag som min stolsnummer vann på SF-bio.
Nu är inte alla saker med det fattas Eclipse Soundtrack och 2st pins

så 1t-shirt (den sover min son i) lika bra att få han att gilla :D
4st pins på twilight skådisarna (Bella och Eclipse pinsen fattas, har Edward & Jacob kvar)
1 eclipse väska/påse
1 badboll
2 böcker (Frost och en förhistoria till en annan bok som släpps senare)
1 klick tidning (den med Twilight tidningen i)
1 soundtrack.

Tror jag har missat något för min sambos lillebror slog till på sakerna med Bella så snart kommer väl min syster ta Jacob ifrån mig så lika bra att gömma.


//puzzzzzzz


Kommentarer
Alice Olsson

Sv; TACK :D

jaa iof så är det nog så :) om man är inomhus så hör man ju skriket mke högre också ;/

2010-07-01 @ 15:13:36
URL: http://aliceolssonz.blogg.se/
Alice Olsson

Sv; hahaha ja det kan jag, bara jag e rastlös så kan jag städa nästan vad som helst, men speciellt garderober eftersom ja älskar klläder (a)

HAHAHAH, när ja nt har ngt att göra hos mina kompisar brukar jag alltid gå & typ städa deras garderob osv... (a)

2010-07-02 @ 08:33:26
URL: http://aliceolssonz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback