Några gamla foton.

2010-01-12 @ 07:40:25



Detta kort är på min Vackra Farmor då hon gifte sig med min Farfar år 58 och hon var då 19år och farfar tror jag var 29år,
Har alltid tyckt min farmor varit vacker och detta bevisar det jag alltid har tyckt.
Som sagt Farmor Gris eller?



Detta är på min Pappa :P
Snacka om söt, har aldrig sett ett kort på han som bebis bara ifrån tonåren så detta skall jag förstora upp.



Detta är oxå på min pappa. :D Jag ser mig själv på kortet ifrån när jag var liten. skall fixa fram lite kort så får man se skillnad.
Men har som sagt alltid varit pappa gris när man var liten.



Det är såååååå roligt med gamla kort.
Har sett kort på min mamma och mormor oxå det är helt makalöst hur gamla bilderna är :P


Kommentarer
Jessica

Gud va Jens och din farfar är lika!!

2010-01-12 @ 13:34:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback