Liten Lista.

2010-01-02 @ 23:39:00

Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
Jag kunde föreställa mig smaken.

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
Min Sambo.

3. Vad var det senaste du såg på tv?
Kung fu Panda
4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:
23:30

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Sambon klicka på sin data mus.


6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
Idag, åkte pulka med Justin

7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?
Aftonbladet.

8. Vad har du på dig?
tunika, vit tröja och strumpor

9. Drömde du något inatt? I så fall - vad?
Drömde att jag hade 3barn 2 killar och en tjej (undra om det har med filmen Marley och jag att göra)
10. När skrattade du senast?
idag när jag åkte pulka

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
Mina snygga tapeter och en hylla och några skåp.

12. Har du sett något konstigt på sistone?
nej tyvärr

14. Vilken var den senaste film du såg?
KungFu Panda, Cars, (annars New Moon)

15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
Skulle rita upp mitt drömhus och bygga det, sen resa jorden runt med min son och sambo och sen vet jag inte.

16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till.
Oj finns det något som dem inte känner till?

17. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?
 Hum finns så mycket tyvärr, men få bort Barn sexhandel  (eller trafficking  överhuvudtaget)

18. Tycker du om att dansa?
me love it. (perfekt justin gillar det också)

19. George Bush?
Måste säga han står inte med på min lista.

20-21. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?
Har redan en son, Justin. Men tjejnamnen håller jag gärna hemligt. Ni som vet vet redan.

22. Skulle du nånsin överväga att bo utomlands?
 ja, har bott i London och skulle kunna tänka mig ett liv i USA.

23. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till Pärleporten?
Kommer inte finnas en gud där när jag kommer. För han finns ej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback