Liten lista

2010-01-06 @ 20:23:12

Namn: Isabella

Kallas för: Bella, Bellizzzzz, vaniljmousse, bellan, darling.

Stjärntecken: Tvilling

Höger eller vänsterhänt: Höger

Piercingar: Hål i öronen men utan örhängen men har haft i naveln

Tatueringar: nopp, men vill ha, ett stjärnfalll och en älva

Längd: 164cm kort.

Skostorlek: 40. Tyvärr inte lika stora fötter som Paris Hilton

Hårfärg: Blond/mörkblond

Fräknar: japp, men dem syns mer på sommaren

Motto: Följ dina drömmar för dem kan slå in.

Kär? Kär? Nja inte direkt kär utan mer Älskar och då i min Sambo♥ (kär är man i början)

Önskar du att du bodde någon annanstans? Ja, i en villa, men annars funkar det.

Tycker du att du är attraktiv? Både ja & Nej. Beror på dag.

Dricker du? Allt möjligt

Röker du? Nej.

Vilket schampo använder du? Olika nu har det varit fruktis ett tag.

Vilken parfym använder du? Britney Spears Fantasy eller DNKY Äpplet

Vad är du rädd för? Skogen, Mörker, Spindlar Ormar,

Gillar du att tvätta? Är detta en kuggfråga? Fyfan men tur att tvättmaskinen gör det år mig :P

Gillar du berg- och dalbanor? Me LIKE. Vill gärna

Senaste..

Filmen du hyrde? Hum det var ett tag sedan tyvärr.

Filmen du köpte? Mamma mia filmen tyvärr

Låten du hörde: kommer ej ihåg

 Låten du laddade ner? Hum kommer ej ihåg där heller.

Personen du ringde? Lelle

Personen som ringde dig? Lelle

TV-program du såg? Playhouse Disney

Person du tänkte på? Jessica

Favorit…

Låt: Backstreet Boys - shattered

Sak att göra: Fixa inför Justins kalas

Sport: Fotboll, men undviker gärna all sport om det går,

Dryck: Saft till middagen

Kläder: en Tunika

Film: Twilight Filmerna omg säger jag bara

Bil: Nissan något

Serie: nya melrose place

Har du någonsin…

Gråtit över en pojke? Ja när min son föddes

Gråtit över en flicka? Tjejkompis, ja!

Ljugit för någon? Vem har inte det?

Varit i slagsmål? Nej inte vad jag kommer direkt på

Blivit arresterad? Nopp.

Träffat någon från internet IRL? Ja några gånger fast bara tjejkompisar- skulle aldrig träffa en kille

Antal…

Gånger du varit kär? Riktigt kär 2 gånger

Gånger ditt hjärta brustit? 0 gånger

Hjärtan brustet på grund av dig? Noll tror jag

Tjejer du kysst? Yesbox inget jag skäms för.

Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? Några

Gånger ditt namn varit med i tidningen? I värmdö tidningen för något år sedan-

Senaste…

Boken du läste? Twilight böckerna lästa alla 4 på mindre än 1vecka-

Personen du fick e-mail av? Reklam tyvärr

Personen du fick brev av?

Personen du fick sms av? Jessica

Gången hela din familj åt middag tillsammans? Vad menas med hela familjen?

Saken du köpte? Min bettskena hos tandläkaren för 3k

Vad har du gjort idag? Varit med familjen

Brukar du svära mycket? Ja det händer.

När stiger du upp på morgonen? Mellan 8-9

Vad har du på dig? Tunika

Vad ska du göra ikväll? Göra som vanligt data nörda mig lite

Vad är du allergisk mot? Lökens syra

Var har du ont? Ingenstans och tackar för det.

Använder du hårspray? Väldigt sällan, men om jag går ut eller så kan det hända.

Kan du stå på händer? Japp, bara böja sig ner och ställa sig på dem

Håkan Hellström eller The Ark? BLÄ för båda,

Salt eller socker? Salt till mat blä salt som godis men annars socker

Gillar du ketchup? Kan klara mig utan det.

Är du glad nu? Japp

Var du glad igår? Spenderade tid med min son.

Vad dansar du till? Musik som man kan röra kroppen till

Stockholm är… ? Där jag bor och är Sveriges huvudstad

Göteborg är… ? finns det en stad som heter så`? skoja

Kan du sjunga? Haha vet inte kunde när jag var liten

Spaghetti eller makaroner? Båda beror på i vilken maträtt

Land du vill besöka? Thailand, USA, Karibien


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback