Jag vet jag vet.

2010-01-25 @ 17:51:56
att jag har varit skit dålig på att skriva.
Hela förra veckan hade jag fullt upp Det var saker hela tiden och jag är glad att tiden gick fort :D
Men den har även gett mig möjligheter men det får vi se senare.
Fredag hade vi myskväll hemma och det behövdes verkligen.
Sen Lördag hade jag & Rickard några timmar själv hemma för justin var hos bapor & åkte pulka och jag städa så rolig var jag.
Sen kom Stefan & kim över på spelkväll och sen kollade vi in lite resor för i sommar.
Vi kolla allt ifrån Spanien till Grekland :D:D
Söndag kom Lelle & Kusinerna över så det blev lite röj och bus och lite prat.
Sen har vi bara softat.


//puzzzzzzzzzzzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback