Lilla tjafset i bilen!

2010-02-22 @ 08:05:14

Jag & Rickard skulle igår åka och hämta justin så vi passade på att handla innan.
Men i bilen börja vi prata om bilbesikning för hans ruta har gått sönder.
Så säger jag men då måste du fixa motorn!

Rickard- Nej det behöver jag inte!
Jag- Jo för det sa dem förra gången att den var glapp.
Rickard- Nej förra gången klaga dem på lyserna
Jag- Nej dem klaga på motorn jag är helt hundra.
Rickard- Nej jag är helt hundra på att det var lyserna. förra gången var jag själv där men gången innan var du & Justin med.
Jag - Nej förra gången var jag & Justin med vi satt på stolarna utanför medans den nya killen gick genom hela din bil bara för han var under utbildning.
Rickard- Nej Förra gången var jag själv.
Bella- Nej det var du inte.
Rickard- Men kolla på besiknings pappret som ligger i handsfacket.

Jag läser och vad står det?
Motorn är glapp och undersökningen var 2009-04-24
Då frågar Rickard vilket datum sa du?
2009-04-24
Rickard- Hum Men jag trodde du menade första gången.

Snacka om att ha fel och försöka ändra på historian varför kan han inte bara erkänna sitt fel?

Killar......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback