Justin spenderar natten borta.

2010-02-21 @ 12:22:25
Och jag måste erkänna vad skönt :D
Fast jag vaknade kl 08 men men det var sol ute så det var bara att gå upp :D

Vi var hemma hos Bapor igår och firade Uffe så det bjöds på Wokmat mums :D
och Justin hade packat sin väska för han skulle sova hon sin bapor, när vi väl skulle gå så säger Rickard Nu skall vi åka hem, och man ser hur Justins värld bara rasar där står han med badleksaker för att bada med Jesper och så kommer pappa och förstör (samma sec kom rickard på att det var fel uttryck och sen var det bara att trösta) men han gav oss pussar och sen vet jag inte vad sonen hitta på.


Så nu i morse känndes det skumt när man åt frukost att man inte ha en pojke som sitter där och äter.

nej nu skall jag inte göra ett skit :P


//puzzzzzzzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback