Ibland vill man och ibland vill man inte,

2010-02-12 @ 22:03:36
som just denna dag,
egentligen har man inget att skriva om och det känns så fel att skriva små skit rader bara för att hela världen skall hålla koll på en.

Vi är just nu inne i en anti blogg stund och jag har verkligen inget vettigt att skriva tyvärr.


men jag kan försöka för att se om jag får tillbaks glöden plus att försöka få in lite foton oxå (jag har en kamera men är nu dålig på att ta kort)

Justin är nu inne i en verkligen trots ålder som heter duga, han vill inte sova på kvällarna och han skall gå upp och kissa 5gånger innnan han ens lägger huvudet på kudden, sen skall han även hinna med skrika in både mig & pappa 7gånger innan han ens somnar.
När man väcker honom på morgonen så säger han låt mig va, stör mig ej, jag har inte sovit klart (då går det bra att sova) men på helger kommer han in kl 08 och vill gärna gå upp och leka.
Men han leker mer själv och vill gärna prova saker och han kan själv och han är helt blöjfri.

Idag fick han följa med mig in till stan efter dagis och han var super nöjd med att få både åka buss och tunnelbana :P
så får se om jag skall hålla honom hemma någon dag nästa vecka för att gå och simma eller åka till Andys lekland.  (säg till om någon vill med)

nej nu skall jag njuta av egentid innan jag lägger mig


//puzzzzzzzzzzzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback