Helgen som var!

2010-02-04 @ 14:52:52
haha jag lite efter med allt känns det som.

Fredag så kom skåne upp (dvs Mormor & Morfar)
Vi har mest tagit det lungt för man kan inte direkt göra så mycket saker på vintern (tråkiga sverige) Men dem kom upp sent och det blev lite mat och sen sova.
Justin spenderade hela helgen i våran säng och ungen skall sova på mig, jag fattar inte varför, jag flyttar han, han kommer tillbaks och så håller vi på tills man tröttnar.

Lördag.
Iväg för att shoppa födelsedags presenter, (vilket som vanligt blir i sista sec för Rickard kommer ej ihåg födelsedagar) Bara hitta den perfekta presenten är fan inte lätt egentligen men jag visste nu direkt vad som skulle köpas.
Justin var i väg med Mormor & Morfar och handla present till honom.
Sen spenderade jag & Justin våran tid med mamma och Jocke medans Rickard var på fest.
Jag fick även mamma att kolla på Twilight Filmerna :D och hon fastnade *HIHI*

Söndag.
Då var vi oxå bara hemma slappa och titta mest på tv.

Måndag.
Justin gick till dagis och Mamma & Jocke åkte tillbaks till Skåne.
och snacka om att det blev tyst här hemma. ifrån att vara 5pers hemma hela tiden och sen bara jag.  hehe

Tisdag.
Lunch dejt med Jessica och Maddie :D min lilla linslus :D så J*vla söt hon bara ler hela tiden.
kina buffe och sushi :D och en massa snack och lite shopping, jag köpte smink cupcakes haha.

Onsdag.
Bara varit hemma och fick med mig en gnällig son hem, vilket han fortfarande var i morse.

Torsdag.
Skall snart ner till dagis och köpa lite tavlor som justin har målat.
som skall gå till Haitis offer.


// puzzzzzzzzzzzzzz

Kommentarer
Bonus

Tack för presenten!!!

Jättefin.

2010-02-05 @ 10:13:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback