Varför kommer det sig?

2010-08-11 @ 17:27:03
att man blir sämre och sämre på att skriva blogg?
frågar jag mig själv den frågan får jag ej något svar, visst det är jätte kul att skriva när jag väl gör det och ibörjan kunde det komma många inlägg och nu blir det max 3per vecka om ens det.

Jag njuter av min tid på jobbet går hem och spenderar tid med sambo och barn eller barnet.

Jag sitter nu och tittar lite på resor och vill få lite ideér att åka någonstans :D
Jag har som sagt bara New York på listan men vill nu gärna åka till Italenska kusten för lite romantik :D
men det lär ju aldrig hända, vill ha äventyr älskar äventyr


nej dags att gör lite middag


//Puzzzzzzzzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback