Roadtrip

2010-08-17 @ 16:18:56
Som jag skrev förut så var jag på roadtrip med Svärmor Moster camilla & Mormor Eva.
Resan börja bra och avslua bra.
Vi åkte ifrån Stockholm vid kl 13:00 och prata och snacka och skratta så mycket och den som brukar stå för alla knasigheter är Camilla.
Jag tror inte det går en resa utan att något händer henne. men gud vad man får skratta och jag är glad att man har roligt tillsammans med dessa personer :D

När vi väl var i Vingåker efter 2½timme i bilen så var det tänkt stor shopping :P men blev det så? nopp Bara jag & Camilla som handla och vi åkte hem igen.
Fast vi stanna på Rolf och Katarinas landställe för lite fika och snack och sen vidare genom skogen och sjukhusområden i eskilstuna och en mack i strängnäs :P


Tack för en rolig dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback