varför kunde man inte bli skapad med fler händer?

2009-09-15 @ 16:30:40
för man flänger dit och dit och det känns verkligen inte som Justin har varit borta sen i torsdags.
man skall fixa saker där och här och man skall dit och sen dit och hit ja ni vet hur det funkar.

Jag har inte hunnit med något som jag skall ha gjort här hemma och det suger hehe men ibland blir det inte som man har tänkt sig.
men till helgen skall jag ha försökt fixat lite.

nu saknar jag min son jätte mycket även fast kroppen säger att han inte har varit borta.
men han har det super för han vill inte prata med oss i telefon och han säger bara sen sen, dvs aldrig.
men han badar och har det skit bra, lever på glass hela dagarna hehe.


//puzzzzzzzzzzzzzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback