Pyssel, shopping och en massa bråk!

2009-09-26 @ 21:05:17
Justin är på sitt värsta trots ålders humör så fort man säger nej så blir det inte 3 världskriget utan 9 världskriget hemma.
Men vissa stunder är han för underbar och helt fantastisk och jag måste ge han lite ros när vi var och handla vilket han tycker är skit tråkigt.
Visst han och ja sprang som 2st dårar mellan hyllorna och skratta och hade oss.

Vi började med dagen med att pyssla och vi satt ett bra tag och pyssla och självklart tål inte jag & Justin varandra när vi pysslar, vi båda vill att det skall vara perfekt och ingen får säga hur vi skall göra. men vi blev klara med våra monster!



Vi gjorde färska majskolvar till Lunch och det var smasken :()
Jag fick i mig 1 men rickard fick nog i sig 2st och en smörgås (killar) Justin åt en halv och smörgås.





Nej nu skall jag göra något annat än att sitta här och jag är skit glad över min kamera den kommer följa med mig överallt nu.
så nu kommer bloggen bli full med foton igen och jag skall försöka fixa till dem lite.





Kommentarer
Natteli

Elliott är också i värsta trotsen just nu.. Skit jobbigt, men förhoppningsvis går det över snart! ;)

2009-09-26 @ 22:45:33
URL: http://flugovalpen.blogg.se/
Äldsta Syrran

Hur gjorde du dom där monterna?

2009-09-27 @ 21:37:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback