Jag är så stolt över min Syster Rebekka!

2009-09-24 @ 23:18:54

Min Lilla syster förlora en bra vän i sommras, just nu lever hon lite i svåra tider med sorg och mycket hon skall bearbeta,
Gumman det kommer ljusa tider för alla och din vän vill inte att ni skall sörja hon vill att ni skall leva livet som det vore som en fest.
Hon vakar över er och försöker få er att kunna le igen, en dag kommer ni alla le tillbaks på tiden innan alla hemska saker hände och minnas Therese hur hon alltid har varit och hur hon hade varit.

Men Jag är stolt över dig och kommer alltid att vara det och det vet du.
och denna Kille som har gjort denna låt till dig & Therese och alla era kompisar han är inte en vanlig person utan en person med mycket kärlek i sig.















R.I.P Therese


Kommentarer
Bekks

Tack syster, det betyder mycket! Älskar dig!

2009-09-24 @ 23:22:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback