Det är verkligen så!

2009-09-14 @ 11:19:44
att jag tycker det är tomt utan Justin.
Man är van med att ha han runt sig hela tiden och nu är han och festar loss på Kreta med Bapor.
Jag skulle rensa hemma tror ni jag ens har börjat? nopp jag och rickard har njutit av att vara själva och vi har mest kollat på serie på tvn (visst är vi tråkiga)

Jag var även ute i fredags och träffa Jessica men hon gick där innan kl 15 och då satt jag och prata med Malin och Eva som jag umgicks med hela kvällen, Rickard kom och senare vid kl 18 och vid 22 var jag hemma :) dvs en tidig kväll haha.

i Lördags var vi och shoppade eller Rickard var (han fick lite present kort som han spenderade) och han köpte strumpor till 100 hahahah och lite andra saker.

Söndag bara hemma dag


och nu sitter jag här hahah


//puzzzzzzzzzzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback