*BLÄ* för försäljare!

2009-09-10 @ 14:17:05
Dem kan ringa närsom helst på dygnet utan någon respekt av att man säger att man inte är intresserad.

Nu ringde någon ifrån ja det hörde jag inte men dem ville sälja på mig Grönt te med något mer i och rosenrot.
Hon går genom allt och frågar om jag är inresserad,
Nej tack jag är inte sugen, då slänger hon ut sig men det är saker värde 400kr och det är värt att testa,
Nej tack jag är inte sugen, för det första vill jag inte dricka något J*vla grönt te för det smakar blä och jag gillar att vara onyttig, varför skall alla andra få njuta av en kopp kaffe och jag inte kan få njuta av en kopp svart fruktig te?
Och ni vill att jag skall testa era produkter så skall jag inte behöva stå för portot. så nej tack så la jag på.
men tror du inte att dem ringer upp igen? 3sec efter? då sa jag vill du att jag skall säga samma sak igen för att ni skall förstå? då la hon på i örat på mig.


Så STÖR EJ MIG MED ERAT ROSENROT ELLER ERAT GRÖNA TE TACK FÖR JAG KOMMER SÄGA SOM VANLIGT NEJ TACK.

det är bara fråga ulrike om hur många gånger jag har tackat nej till grönt rött te hahha


//puzzzzzzzzzzzzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback