Träffa min andra familj!

2009-11-18 @ 17:12:05
Gud vad glad jag blev att träffa dig idag jessica :D
jag blir så varm i kroppen av att se er ni gör mig lycklig och jag är lycklig lottad att jag har dig som vän.

Fick även passa på att pussa massor på min minsta prinsessa jag har :D
och man kan snacka om att man fick massor av pussar tillbaks :D


Tack jessica jag stod på mig och kommer alltid att göra det.
jag följer mina drömmar och mål just nu så det kommer bli bra tillslut :D



//puzzzzzzzzzzzz

Kommentarer
Jessica

Det var underbart att se dig oxå. Tycker vi ska ha det som ståendes att vi ses varje gång du ska till Liljeholmen. Älskar dig vännen!

2009-11-18 @ 17:52:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback