Tandläkaren igen!

2009-11-02 @ 07:58:55
Känns inte att jag har gjort annat förra månaden hahah
men detta fall är det frivilligt då jag skall inför skaffa mig en betskena (då jag gnisslar tänder på nätterna)
varken jag eller rickard märker men men.
Så nu skall vi bara pröjsa 3k för en sak jaja.


Helgen har vi varit en snabbis hemma hos Bapor och farfar och sen har vi bara spendrat kvällarna hemma
samt vi har varit vid graven och på Ikea och handlat lite lampor till vardagsrummet,


Justin har nu börjat bli lite mer självständig han leker gärna själv i ett rum med bilar eller något annat kul han kommer när han måste visa något eller när han vill något. vilket är jätte kul för man hör verkligen hur han leker samt hur han pratar :D


Nej nu skall jag åka och sen hem och fixa mitt tvättberg och ev kolla lite på serier kollar nu på the Tudors och Generation Kill


//Puzzzzzzzzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback