Helgen!

2009-11-09 @ 18:47:20
Fredags så var det mys här hemma med lite godis och läsk och film (fast vi brukar ha det på lördagar) men vi gjort tvärtom då.

Lördag.
Vi alla vaknade ganska sent så det var bara att fixa sig äta frukost och sen göra sig redo för att åak in till stan för att äta mat med min syster monica som var hemma ifrån oslo. det blev en massa snack och bekki kom senare och det blev ännu mer snack :D och sen vidare att dricka Chai latte.
Justin fick en egen kopp en liten och han var sååååå stolt över sin mugg.
Sen hem och nere vid slussen stod det några ungdomar och spela musik och justin började dansa och göra sina moves :P
undra om det kommer bli något stort av denna grabb.
väl hemma så var det lite städ och sen sängen.

SÖndag
Farsdag :D vi åkte iväg för att fixa farsdag present på ett fransk cafe på kungsholmen och sen vidare till skärholmen för lite shopping.
sen vidare ut till min pappa för lite fika.
Nu har lelle meddelat att Thyra har fått vattkoppor så nu får vi se om Justin får det. (perfekt säger jag) och jag är nog den ända hahah men ju yngre ju bättre är det.


så nu håller jag mina tummar hårt för att justin skall bli prickig hahah


//Puzzzzzzzzzzzzzzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback