Görs nada.

2009-11-18 @ 08:57:17
Det händer inget hos oss tyvärr
i Lördags skulle vi på dop men justin hade 39 graders feber som var borta vid kvällen.
jaha vad kan detta va då, men pigg har han varit sen dess :) men har sådan dåligt samvete att vi ite kunde närvara vid mini prinsessans dop.

Söndag
så kom jesper över och bakade chokladkola :D jag tror vi alla tyckte det var höjdare och man blev lätt beroende
Bapor & Farfar kom och fikade senare :D

Måndag Var hos jobbcoachen (vilket jag var väldigt besviken på, det är den 3 jobbcoachen vi har på 3månader) så fråga hon vad jag vill bli och vad jag har tänk jobba med och hur jag skall gå till väga osv.
Jag berätta att jag vill in i turismen världen men det ser lite mörkt ut. Och jag håller ju nu på att kolla om jag skall börja plugga, då poppa det grodor ur munen på henne och hon säger Det är ingen idée att du börjar plugga för du har barn och då kommer man ändå ingenstans WHAT? Då säger jag bara för att man har barn så betyder det inte att man kan lyckas med en karriär, då säger hon men du måste rätta dig efter barnen hela tiden och du är ju huvudpersonen med barnen. - ja man måste rätta sig efter barnen men det måste man göra ändå om jag får ett jobb, sen så är jag inte huvudpersonen med min son utan vi är 2st som har skapat honom och vi är 2st som tar hadn om honom och vi är 2st som tar beslut. Bara för jag är 24år så betyder det inte att jag är ensamstående.
då var jag arg och sa kan vi ta resten fort för just nu har jag inte lust att sitta hon en person som tror hon vet allt.
Tisdag, det var ta det lugnt och fixa hemma.



//Puzzzzzzzzz

Kommentarer
Jessica

Vilken jvla krring!!! Stå på dig och gör det DU vill. Om du bara tror på dig själv att du klarar det så gör du det också. Du har ju redan pluggat när du varit mamma och klarat det... vad sa hon om det?

Puss

2009-11-18 @ 09:49:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback