Valborg och Dans

2009-05-01 @ 11:26:43




Just nu är jag själv hemma hos Bapor och Justin har precis åkt i väg med Farfar och Farmor för att se Jespers dansuppvisning , jag tror att Justin kommer att gilla det mycket för han själv gillar att dansa.

Igår så var vi ute på Siggesta gård och det var mysigt mycket folk fast inte så att man kände sig inträngd i ett hörn.
brasan tände dem kl 20:00 och den blev så pass varm att vi gick ut därifrån och så passade vi på att köpa popcorn och fiska fiskdamm
Så var vi hemma sent och Justin somnade inte förän vid kl 23 och då slockande jag oxå, hörde inte ens när min lilla syster som kom, men Rickard väntade på henne innan han gick och la sig, sen så vaknade jag kl 07:00 imorse och klev upp hehe jG UPP KL 07 JAG VET NÅGOT VAR FEL HAHAH nej men jag passade på att bara vara och justin blev helt paff att mamma och pappa var uppe före honom i morse.
lite familjefrukost och nu har vi precis kommit till bapor eller jag är här själv hahah

//Puzzzzzzzzzzzzz


Valborg!


 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback