Önskelista!

2009-05-11 @ 13:12:09
Jag har fått förfrågningar om vad jag önskar mig i födelsedagspresent även fast jag fyller 24år.
Jag är alltid den som säger ingenting har nog gjort det många år, fast ibland kan jag komma på vissa saker.

* Pengar (till att lägga undan till en ny soffa)
* Ett Våffeljärn (helst rosa) annars en med musse pigg
* 5 vita orkideer



I know jag är kräsen.
Men just nu satsar jag på en soffa som jag och rickard har hittat på finnsoffan i kungenskurva.
men man får drömma lite bara.


---------------------------------------------------------
Uppdatering
tyvärr finns inte soffan med på finnsoffan.se
men den är svart med grått inslag och det är svarta kuddar och gråa kuddar (en perfekt soffa till vårat vardagsrum)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback