Oj jag har visst glömt skriva

2009-05-15 @ 21:38:22

inte för att det gör något eller?
ibland har man mycket för sig och då kommer bloggen i sista hand tyvärr
men nu skall jag försöka ta min tid att skriva vad som har hänt för oss dem senaste dagarna.

Onsdag

hände nada en lite gnällig son men mysig så det fick bli lite familjemys med Musse Pigg på tvn Justins stora favvo.

han gillar några saker som går på Playhouse Disney


1 Lazy Town

2 Nalle puh och hans vänner

3 Musse Pigg och klubbhuset

4 Små Einsteins (eller hur det stavas)

5 Many och verktygen
6 Stanly

så dessa program kan han sitta klistrad framför och då gäller det inte göra mat mellan Nalle puh och musse då kommer han ej och äter.

Torsdag.
Justin sprang sitt första lopp :D med dagis mini munkisloppet
vet inte riktigt hur det har gått men han fick Diplom och var jätte glad över det.
vidare hem till Bapor på Middag och Justin njöt för fulla muggar att leka med Bapor och Farfar men inte lika förtjust över att leka med Jesper (då Justin är rädd för honom, någon som precis har börjat) sen hem för sängen

Fredag.
Jag for till Ams och det gick jätte bra där, lite redovsning av alla sökta jobb samt letar praktik :D känns kul.
Lunch med Rickard och hans jobbarkompisar i Sickla och lite Bowling (vi skall nog passa på åka dit med Justin)
Vidare hem och sen bara njutit av dagen, jag somnade efter maten och sov 1timme 1½ timme det behövdes verkligen men är fortfarande tröttis, nej nu skall jag kolla på film med rickard blir nog Super Bad!
Vi har försökt kolla på I´m  Legend men tyvärr stängde jag av lika fort för klarar inte sådana filmer men det blev ironman istället me jag gick och la mig efter halva filmen för jag var såååå trött.

Nej nu ropar rickard och jag får skriva imorgon

//puzzzzzzzzzzzz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback