Oj dagen bara sprang förbi!

2009-05-06 @ 20:31:01
Gick upp vid kl 08:00 och då började vi att äta frukost och sen lämna justin på dagis och sen vidare med mig till stan skulle till Gyn (tyvärr inte direkt favvo stället men man skall vara glad över att det finns en)
Gjorde en massa prover som skall på odling så återstår att se hehe (inget fel på mig en kontroll)

Sen vidare till Nacka och Rickards jobb vi passade på att äta lunch tillsammans och det var pasta och jätte god sallad mums sen vidare till apoteket och kolla lite i butiker samt fixa ärenden med baken och sen hem och hämtade prinsen och nu sitter man här. idag är jag trött och då menar jag trött.

//Puzzzzzzzzzzzzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback