Nytt Sommarställe!

2009-05-24 @ 00:45:57
Vi passade på att åka till det nya sommarstället som är inför skaffat, det ligger i Strängnäs mer säger jag ej.
Det är ett litet ljusblå lila aktit torp ett gulligt hus och en gullig knögglig tomt med lite träd här och där,
Som jag har sagt tidigare så kommer det ta tid för mig att lära mig gilla stället då jag är van med Kökar som har funnits där för mig hela livet dvs 24år.
Men jag ger Pappas nya ställe Godkännt och Justin lär stomtrivas som fisken för det märkte vi som sagt, han kunde verkligen inte sitta still han sprang runt och runt och runt och runt och klättra i bergen och han hjälpte till att såga och kratta löv och han lekte med Ängla när hon kom.

Jag passade på att Kratta bort löv på tomten och höll på ett bra tag och kanske för länge då jag har fått vattenblåsor på händerna och har träningsvärk i armarna (så lite har man gjort smile)
passade även på att mysa med Thyra när hon ändå var där :D Moster lilla prinsessa är det för Ängla hade inte tid att ens krama på mig för hon sprang efter Justin.

Så iår skall vi fira midsommar där ute för dem har tydligen en brak fest på Ängen i byn :D
så det skall bli kul, jag har lovat att baka cupecakes :d


Nej sova dags nu

//Puzzzzzzzzzzzzzzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback