Middag med Syster!

2009-05-08 @ 22:47:54
Idag kom Monica och Twana hit på middag´, det blev heta räkor på bellas vis och det var nog en hit för det finns inget kvar. jag fick in en lagom perfekt currysmak och inte för stark att Justin kunde äta utan att klaga.
Jordgubbsmousse till efterrätt och en massa snack och mys i soffan

Nej jag är såååå trött skall gå och lägga mig för jag e så J*vla trött ursäkta grodorna som kommer ur min mun.


Just det Justin Sprang hem ifrån dagis och det gick fort snacka om att inte vilja vara kvar.
men han hade varit jätte glad på dagis under dagen, så det är bara på morgonen som det är problem tyvärr.
men det löser sig oxå

//Puzzzzzzzzzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback