lite tid för mig själv nu!

2009-05-17 @ 21:15:08

Jusyin ligger i sin säng nu utan feber, skönt kanske för alvedonen är hans vän nu och har dragit ner på den.
Men annars har han mest legat i soffan hela dagen och kollat på tv, febern har pendlat mellan 39 och 41 dem har 2dagarna men han har ändå varit tapper och knappt gnällt något mest varit lite mammig och pappig.
Men nu ikväll åt han lite tacos bröd och majs och vällingen gick ner på några sekunder så han är på bättrings vägen.

Jag har passat på att damma lite i hans rum nu under kvällen när han har lekt med sin pappa med bollar och läst böcker.
vi har nya planer på hans rum hehe det skall bli lite mer lekrum pojkaktigt *SMILE* och vi har hela sommaren på oss att fixa hemma.

Rickard är med sitt xbox i spelens värld. så det är bara gilla läget hahah.

nej nu skall jag ta ett bad och sen lägga mig för det är lite att göra denna vecka (tror jag)
kom just på 1 sak måste ringa dagis och sjukanmäla justin nu

//puzzzzzzzzzzzzzzz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback