Han skall kissa på toan själv på morgonen!

2009-05-16 @ 12:53:39
Justin låg och grät i sin säng i morse
så jag ropade på honom och sa men kom då det brukar du göra, och hörde

- Justin, Mamma jag är rädd.
- Mamma. Jag kommer och möter dig

efter gick jag in på toaletten och jag skall göra mina morgon bestyr och då säger justin
- Justin . Mamma jag vill kissa på toaletten
- mamma , vänta skall bara fixa klart mig,
-Justin, mamma fort det kommer nu

så det var bara att resa på sig och sätta honom där
och till min förvåning så kom det fort oxå och han var jätte stolt när han var klar och sprang in till pappa och  sa  jag kissa på toaletten.

lilla gubben.


//Puzzzzzzzzzzzzz

Kommentarer
Camilla

Vilken duktig kille!! :)

2009-05-16 @ 18:21:57
URL: http://millansmemoarer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback