Dagis, Banken, Spruta, hem!

2009-05-12 @ 23:02:11
Så har justins dag sett ut.

Jag hämtade honom lite tidigare då för jag skulle till banken,
Fick sitta ett tag innan det blev min tur på banken men jag tror inte justin brydde sig då han lekte med bankens leksaker som dem har i ett hörn, tog ut lite pengar och pratade om mitt bank kort och fixade en tid för att prata om våra lån och lägga om lite så att vi kommer ner i kostnader, Sen ville justin åka buss så det blev en tripp med 1 station innan vi hoppa av och gick vidare till Vårdcentralen och där fick Justin sin 3 spruta för fästingar, så nästa skall han 2012, han rös verkligen när hon stack honom så börja han skaka jätte mycket och sen var det över, men hon sa att han var så duktig så han fick ett klistermärke med bamse på, (det snappade han upp att han var duktig, så nu visar han bamse och plåstret och säger att han var duktig) vilket han var så vi passade på att gå och köpa en muffins.
Sen tog vi bussen hem och lekte på gården lite och sen gjorde lite pannkakor till justin och köttfärsås till oss.
lite tv och sen sova.

och nu skall jag sova

//Puzzzzzzzzzzzzzzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback