Vååååååååååååååååååår! kan bli mer lycklig?

2009-03-18 @ 23:57:31
Denna dag vaknade jag och det första som jag nog sa det är sol ute och klarblå himmel.
Justin kom inte in med världens bästa lukt hehe men men vi alla var på bra humör och Justin var nog på sit gulligaste humör idag.
Så vi sa hejdå till Jens och sen satte vi oss för att äta frukost te mackor mjölk och musli. sen så bar det åt till stan för att hämta ut tågbiljetter tills på lördag och sen  till bromma där jag hadla lite saker till mamma och jocke tills på lördag, och sen vidare till Sickla och andys lekland, där blev vi ej kvar så länge för Justin kunde inte sluta och springa och varje gång han sprang så fick han host attacker och spydde upp allt slem han har samlat på sig, så jag fick ställa mig och skura golvet där nice men vad gör man, ett tack till personalen som erbjöd sig men jag tog det för det är ändå min son.
Justin blev skit arg när vi skulle åka hem för han hade inte lekt klart, men vi tyckte inte det var kul längre och springa efter honom när han höll på att hosta ihjäl sig.
Hemma blev det lite sömn och sen korvstroganoff smaskens och Justin åt som en häst, han har knappt ätit något på 4dagar.
så imorgon är det dagis för han och för mig att fixa allt inför Sälen på Lördag.

hoppas hoppas det är fint väder imorgon oxå annars blir jag ledsen.


//Puzzzzzzzzzzzzzzzzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback