Träff med Jessica & Belle!

2009-03-02 @ 10:35:05
Vi hade inte träffats sen i början av december och nu var det så kul att träffa dem igen
våran barn är som syskon dem hjälper varandra i alla stunder och dem leker och busar och gör allt ihop så roligt att se hur dem är emot varandra.
Det var någon som knuffade belle inne i bollarna då var just fram snabbt och höll om bell och hyssade med fingret till det andra barnet (här skall ingen skada min tjej)
En massa bus och inge bråk tror jag det blev men en super mysig dag.
Vi var på Andys lekland i Sicka på en fredag, sportlov så det var fullt med barn och folk men det droppades av eftersom men vi passade på att fika och snacka skit och åka kana och äta lunch och jag hann oxå med att klappa Jessica på magen hehe så söt mage att man blir avundsjuk.

Sen åkte vi hem och bara slappa vi bada lite och sen slocknade vi ganska fort hehe


tyvärr tog jag ej några bilder men jessica kanske gjorde det skall kolla

//Puzzzzzzzzzzzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback