Så var det dags igen med sjukdom!

2009-03-13 @ 21:00:00



Justin höll på hela natten med att han sa ont i huvudet ont i benen osv
men han vaknade och mådde jätte bra och han gick till dagis, vid kl 15:00 så hämtade jag honom och när jag kom hem var han varm som en kamin och det var bara att ta tempen och det visar 39 grader, så han har klängt och han har legat i sin säng och kollat på tv och sen fick jag i honom lite middag plättar med jordgubbs sylt med vispgrädde och sen så satt vi i soffan och så deckade han och då med 40grader feber
så nu hämtar rickard alvedon hemma hos bapor så hoppas vi killen är piggare imorgon

nu skall jag kolla vidare  på let´s dance.
jag håller självklart magnus världens starkaste man


//puzzzzzzzzzzzzzzzzz

Kommentarer
Bapor

Krya på dej fort älsklings plutten!

2009-03-13 @ 23:54:54
Natteli

Usch då! Här är det också sjukt. :(

2009-03-14 @ 15:12:42
URL: http://flugovalpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback