så nu så.

2009-03-30 @ 20:39:08
nu har jag lite tid hehe.
dagen gick som smör och nu är det kväll och justin sover.
Vi fick en snabb start på morgonen hehe rickard hade inte vaknat av sin väckarklocka så vakna jag kl 09:00 och sa fan helvete men det var bara att ringa till dagis och sen sätta justin vid matbordet för en snabb frukost och sen ner till dagis, snacka om att han blev glad att vara tillbaka på dagis efter en vecka.
Jag hämtade honom efter mellis och då var han på strålander humör och skulle visa allt han kunde. åka kana springa osv.
Väl hemma blev det middag och han åt som en häst (jag tror han är inne i i en kyckling period nu, för förut var han inne på grönsaker)
Men nu sover pojken och nu skall jag fråga rickard om han vill kolla på beck med mig,

Min dag.
Väl hemma började jag tvätta och små plocka (jag tror jag måste rensa Justins rum på små saker han har för mycket saker, små saker han knappt använder. sen skall vi ta ner stora sängen i källaren så han får mer lekyta,
imorgon blir det 2st tvättar till sen skall jag ej tvätta något mer denna vecka (jag måste damtorka)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback