Prov avklarat!

2009-03-11 @ 13:50:23
Igår hade jag mitt prov
jag fick en blackout på första provet och det jag egentligen kunde, kunde jag inte då.
och jag tror det gick åt helvete. men men det får vi se sen (prov har inte varit min starkaste sida)
Men andra delen gick ok :) förutom att 180 frågor på 3timmar är för mycket, 1min på varje fråga.

Sen kom Rickard & Justin och hämta mig och Justin var på värsta myshumöret han sa att han älska mig och att han sakna mig och att han ville att vi skulle kramas och jag skulle hålla min hand om han :)
Sen var det hem för middag och sen var jag så trött och slut i huvudet.

vilket jag fick märka kl 05 då vaknade jag med ont i huvudet och spy färdig kommer inte ens ihåg att min klocka ringde eller sånt men justin kom iväg till dagis kl 08:00 och sen såg jag inte rickard eller hörde han och nu jobbar han.
men huvudvärken är bättre nu :):):)

//Puzzzzzzzzzzzzzzzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback