Nu så 1dag kvar sen åker vi!

2009-03-20 @ 14:53:32
imorgon kl 11:45 går vårat tåg ifrån central stationen upp till mora där mormor och morfar kommer att hämta upp oss och sen vidare till Stuga i sälen.
Där skall vi spendera tid 1vecka med skidåkning och nöjen som åka pulka kasta snöbollar osv. och som jag kommer ihåf det så brukar skottbilen göra västa snöhögen utanför husert och där man man bygga en tunnel igenom som man gjorde när man var lite. haha (jag låter som ett litet barn) men ibland får man vara det.

Så nu skall jag fixa det sista tvätten perfekt och då slipper rickard tvätta när jag e borta för han kan ändå inget om färger osv.



nej syns senare skall hämta min prins nu


//Puzzzzzzzzzzzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback