Metallica

2009-03-09 @ 01:42:14




Jag och Rickard gick på metallica i lördags och det var väl tur det för dem ställde in söndagens konsert för sångaren i gruppen blev akut sjuk och fick åka till sjukhus.
Jag måste erkänna jag var lite missnöjd för att dem spelade så pass några låtar ifrån dem glama tiden men men jag var nöjd och jag tror rickard var ännu nöjdare.

Justin sov hos bapor och han hade haft det jätte bra och han kom glatt hem och berättade vad dem hade gjort.
han kunde inte sluta krama mig så vi satt i soffan och kramades i ca 30min och sen har han lekt i sitt rum hela dagen.
jag e helt stum ang att han leker i sitt rum, han brukar plocka ut sak efter sak. men inte denna gång.

imorgon blir det plugga det sista och sen städa justins rum för nu har bomben slagit ner där lovar hahah.
men det blir nog oxå bra tillslut får man hoppas hehe.

sov gott nu alla för nu skall jag sova min prinsess sömn hehe,

//puzzzzzzzzzzzzzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback