Mask Fest! barnvakt och indisk mat!

2009-03-30 @ 20:51:16


Först börjar vi med att lördag så var vi på min stora systers 25års fest (50-års fest) hon och hennes kompis fira tillsammans,
Kvällen var lyckat förutom att stället inte riktigt kunde göra drinkar, inte ens en cider smaka bra (förlåt monica) men jag ville så gärna ha en cosmopoiltan men den smaka blä blä blä men annars var det trevligt folk och trevlig stämning och jag tror monica var nöjd.
Rickard mamma hämtade upp oss efter deras tjejfest och vi var väl hemma vid 03:30
Justin sov hos mormor och morfar och han hade sovit hela 12 timmar.

Söndag.
Vi vakna vid kl 11:30 fy fan vi skall snart vara hemma hos pappa för att hämta våran son för dem skulle på husvisning.
så vi kom dit 14:10 och då åkte dem, vi passade på att prata med bekkie och leka med ragnar (deras mini eller mellan stora goja) Justin slocknade i bilen till stefan men han vaknade lagom tills vi skulle äta mat.

INDISK MAT!
I know min känsla var först fyfan vill ej hatar aldrig i hela mitt liv.
jag var då tillbaks till samma ställe som för 5år sedan där jag blev matförgiftad och låg och spydde hela natten och halva morgonen och kunde ej gå ut ifrån toaletten, så 5år tog det innan jag vågade prova på indiskt mat igen.
Maten var god eller helt ok, ganska söt och det bästa jag blev ej matförgiftad hahaha.
så nu lär det dröja innan jag testar igen (om inte bulle drar ut oss)
Vidare till Heron för lite shopping och lite fika och sen vidare hem.
det var våran helg och det gick fort kan man säga.


//Puzzzzzzzzzzzzzzzzz


Tack mormor och morfar för barnvakten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback