Film Time!

2009-03-31 @ 21:29:38
vi har fastnat för att kolla på film (hum helt otroligt kan man säga hahah)
Men just nu tittar vi igenom Beck filmerna ifrån början och vi har kollat på 4 eller 5 filmer nu tror jag hehe, så det blir 2st om kvällen.

Justin och jag passade på att leka ute på gården innan vi gick in för att göra middag, jag tror inte jag var den ända som njöt.
Man har nu märkt att fler personer har börjat prata med en ute nu. (speciellt andra föräldrar) ganska kul tycker jag för annars har man stort sätt bara gått in när man har kommit hem ifrån arbete skola eller nöjen.
men nu tar man sin tid och pratar med andra :)

Imorgon är Rickard ledig och vi skall vår städa balkongen och garderoberna (vi skall göra om i den)
samt sen måste vi skaffa oss en ny kaffebryggare.


nej filmen kallar see ya

//Puzzzzzzzzzzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback