Midsommarafton!

2009-06-23 @ 20:10:38
Midsommarafton var vi hemma hos Camilla och Uffe och barnen
Vi var ca 20st under hela dagen och vi åt god mat och snackade och pratade och hade jätte trevligt (även jag försvann ett tag för att läsa min bok efter Justin hade lagt sig)
Jag har totalt fastnat för mina böcker att jag inte kunde släppa dem någonting under helgen tyvärr (sorry till er som blev drabbade av tråkiga mig)
Men vad gör man om man gillar något och spec dem böckerna (låter som värsta bok nörden) men jag läser annars aldrig böcker hehe kanske högst 1 eller ingen per år och nu blev det 3st böcker med över 500sidor på 1vecka.
Vi sov hemma hos Farfar och Bonus och barnen,

Lördag!
När man vaknade känndes det som det var Söndag fast det är ändå ganska skönt, vi åt alla frukost och prata och hade det trevlig tills jag hamnade med min bok igen hahha (mycket tjat om min bok eller böcker) Så jag var inte direkt något sällskap under detta dygn (men jag tror ingen dog av det, Justin lekte, Rickard och Anders hade lite Far och Son tid) Ulrike fixade med sina saker. (tror en typisk Lördag ,) Grilling till middag och en massa Snack, Camilla och Uffe kom över på kvällen för lite Singstar hehe (det är Singstar lovers)
vi kom i säng ganska tidigt skillnad ifrån Midsommar hehe.

SÖndag!
Tråkiga SÖndagar brukar det alltid vara hehe men jag LÄSTE hehe så jag var lika tråkig som vanligt.
men det kanske för var bra för nu har jag läst klart mina böcker och nu vill jag att det skall gå fort så jag kan få se filmerna.
Vi grillade och snakca lite om allt möjligt.
och vi kom hem ganska tidigt och Justin kom i säng tidigt för han skulle till dagis

Måndag!
Dagis var det tänkt men när jag väckte hoom vid kl 08 så sa han mamma jag orkar inte gå dagis
oki så han fick sova vidare och vaknade kl 11 och inte undra på för han hade feber.
men han har varit pigg och han var ändå road så febern satte inte stopp på honom direkt men vi alla tog det lungt.


Han är fortfarande sjuk!
Men det lär vara över snart för idag var han inte lika varm idag men lite slö men vem är inte det när man är sjuk!

//Puzzzzzzzzzzzzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback