50års fest!

2009-06-14 @ 23:29:29
Farfar Anders fyllde 50år :D och vi firade även Faster Sandra som fyller 12år idag!
Så vi var dit bjuda på Grillning och det var jätte god mat (fast jag ej tog så mycket) men gott som tusan att jag även åt det kl 03:00 på natten igen för då var jag hungrig.
Vi åt gott, prata med vänner och bekanta och jag tror att alla tyckte det var lyckat hehe.
Justin var verkligen på Party humör och han dansa loss på dans golvet som hette duga (min lilla dansare till max)
Han lyckades oxå charma en massa partyprissar och det är ganska roligt att höra att man har världen charmtroll

Jag kan inget annat än att tacka så mycket.


Vi spenderade natten kvar hos Farfar och Bonus hehe vilket var jätte trevlig och jätte skönt.
Vi prata jätte mycket under dagen och åt middag ihop,
Tack igen för en super trevlig kväll och natt eftersom vi ej kom isäng för än kl 04:00 hehe

//puzzzzzzzzzzzz

Kommentarer
Bonus

Tack så jättemycket själva.

Puss på er.

2009-06-18 @ 22:42:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback