tröttare kan ingen vara,

2009-01-05 @ 18:10:19
natten kunde jag inte somna alls fyfan för att ligga och tänka ibland.
men sånt måste man väl oxå göra?
jag gick upp med kl 07:00 och åt frukost med Justin eller smått han sprang mest mellan matbordet och barnprogramen men det var lika bra det.
Satte mig och skrev ett brev till min läkare som hon ville hon skulle se vad hon kunde hjälpa mig med,
sen klädde vi på oss och åkte ner till vårdcentralen för sjukgymnastik kl 09:15 ringer jens och säger att han är sen what du skojar jag skall vara hos sjukgymnasten kl 09:45 men då får du allt skynda dig. han kom 10:10 så det gick väl ann tror jag hehe. tränade 1 timme och sen fikade vi på dellan som tack för han hjälpte mig med Justin under den tiden.

När vi kom hem så blev det telefonsamtal hit och telefonsamtal dit har några kvar men dem kan jag ta på Onsdag då alla är tillbaks på klämdagar osv.
Sen gick jag och justin och sov vid kl 13:00-14 där någon gång somnade vi och gick upp sent men vi boda har sovit dåligt i natt och nu skall vi äta korv med bröd


//Puzzzzzzzzzzzzzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback