Rickard sjunger Rihanna

2009-01-21 @ 03:49:12
själv vet jag inte tänkte jag säga, men det vet jag ju hahha.

Jag gick upp kl 06:50 och lämnade Justin på dagis kan knappt andas har ont i hela kroppen plus jag har feber.
hem och lägger mig, ligger mest och vrider mig och vänder på mig sen så somnade jag kl 11 och vaknade kl 15:00 hehe så där är svaret, men idag har jag bara tagit 1 iprem och hoppas jag slipper ta några imorgon :) orkar ej med detta längre.

Jag och Justin har haft mys pys idag först lagade jag middag ihop fisk blev det och sen fixade vi dricka och kakor och satte oss och kolla på tv (Musse Pigg) han är tokig i musse pigg, och där satt vi en bra stund tills han börja bygga på sin tågbana och satt där 2timmar medans jag låg och kollade på han, ibland kan han verkligen vara road av sina egna saker,

Idag kom Rickard hem med X låda (Xbox) han fick med det som en gåva om han förlängde sin telefon.
så när han klev in genom dörren så hade han världens smile på läpparna. så det blev att fixa lite med den och sen har han och jag kört lips :) så nu måste jag ha tjejkväll :) vad säger ni om det?
men Rickard han och jag sjöng Rihanna Umbrella (rickard rockade loss mig, vilket jag inte trodde var sant för jag är expert på sådana spel) men nu skall jag försöka ha tjejkväll med lite mat och vin och bara ha det kul.

//Puzzzzzzzzzzzzzzzz

Kommentarer
hotchicas

hej fin blogg!! kolla gärna in min och komentera vad du tycker

2009-01-21 @ 18:31:40
URL: http://hotchicas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback